AESSM  
       



Servicii oferite de SigurantaMuncii.ro


    * pentru informatii specifice, va rugam sa ne contactati

Securitate si sanatate in munca

Servicii pe care le oferim:

1. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru;

2. Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie;

3. Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate īn munca, tinānd seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/īntreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru;

4. Propunerea atributiilor si raspunderilor īn domeniul securitatii si sanatatii īn munca, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza īn fisa postului, cu aprobarea angajatorului;

5. Verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute īn planul de prevenire si protectie, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin īn domeniul securitatii si sanatatii īn munca, stabilite prin fisa postului;

6. Intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor īn domeniul securitatii si sanatatii īn munca;

7. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor īn domeniul securitatii si sanatatii īn munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite;

8. Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul īntreprinderii si/sau unitatii;

9. Asigurarea īntocmirii planului de actiune īn caz de pericol grav si iminent, conform prevederilor art. 101-107 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii īn munca nr. 319/2006 si asigurarea ca toti lucratorii sa fie instruiti pentru aplicarea lui;

10. Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific prevazute la art. 101-107 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii īn munca nr. 319/2006;

11. Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate īn munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotarārii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;

12. Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor;

13. Evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;

14. Evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic;

15. Monitorizarea functionarii sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor īn mediul de munca;

16. Verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta;

17. Informarea angajatorului, īn scris, asupra deficientelor constatate īn timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie;

18. Intocmirea rapoartelor si/sau a listelor prevazute de hotarārile Guvernului emise īn temeiul art. 51 alin. (1) lit. b) din LEGEA nr. 319/2006, inclusiv cele referitoare la azbest, vibratii, zgomot si santiere temporare si mobile;

19. Evidenta echipamentelor de munca si urmarirea ca verificarile periodice si, daca este cazul, īncercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente, conform prevederilor din Hotarārea Guvernului nr. 1.146/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea īn munca de catre lucratori a echipamentelor de munca;

20. Identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din īntreprindere si īntocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor Hotarārii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca;

21. Urmarirea īntretinerii, manipularii si depozitarii adecvate a echipamentelor individuale de protectie si a īnlocuirii lor la termenele stabilite, precum si īn celelalte situatii prevazute de Hotarārea Guvernului nr. 1.048/2006;

22. Participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor prevazute la art. 108-177 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii īn munca nr. 319/2006; ;

23. Intocmirea evidentelor conform competentelor prevazute la art. 108-177 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii īn munca nr. 319/2006;

24. Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din īntreprindere si/sau unitate, īn conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 319/2006;

25. Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor;

26. Colaborarea cu lucratorii si/sau reprezentantii lucratorilor, serviciile externe de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii, īn vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie;

27. Colaborarea cu lucratorii desemnati/serviciile interne/serviciile externe ai/ale altor angajatori, īn situatia īn care mai multi angajatori īsi desfasoara activitatea īn acelasi loc de munca;

28. Urmarirea actualizarii planului de avertizare, a planului de protectie si prevenire si a planului de evacuare;

29. Propunerea de sanctiuni si stimulente pentru lucratori, pe criteriul īndeplinirii atributiilor īn domeniul securitatii si sanatatii īn munca;

30. Propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea īn munca la īncheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele īncheiate cu angajatori straini;

31. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati.

 


Sus ^

Supravegherea tehnica a instalatiilor mecanice sub presiune si instalatiilor de ridicat

Servicii in calitate de Responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor (RSVTI) mecanice sub presiune si de ridicat – autorizat ISCIR

Asistenta tehnica pentru:

- elaborarea cartii instalatiei
- punerea initiala īn functionare a instalatiilor
- autorizarea functionarii instalatiilor
- autorizarea personalului de manevrare / deservire a instalatiilor
- elaborarea documentatiei pentru autorizarea unitatilor īn vederea efectuarii lucrarilor de montare / reparare
- elaborarea documentatiei pentru autorizarea unitatilor īn vederea efectuarii lucrarilor de proiectare a instalatiilor
- elaborarea documentatiei pentru autorizarea unitatilor īn vederea desfasurarii activitatilor de umplere, reparare, verificare tehnica, scoatere din uz si casare a recipientelor butelii
- elaborarea documentatiei pentru autorizarea unitatilor īn vederea desfasurarii activitatilor de montare, verificare tehnica, scoatere din uz si casare a instalatiilor de alimentare cu gaze petroliere lichefiate (GPL) la motoarele autovehiculelor.

Sus ^

Situatii de urgenta

- elaborarea, aprobarea si difuzarea actelor de autoritate: decizii, dispozitii, hotarāri si altele documente, prin care se stabilesc raspunderi pe linia situatiilor de urgenta;

- dispozitie privind stabilirea modului de organizare si a responsabilitatilor privind apararea īmpotriva incendiilor;
- dispozitie privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului;
-dispozitie privind organizarea instruirii personalului;

- organizarea apararii īmpotriva incendiilor la locurile de munca;
- elaborarea documentelor specifice de instruire la locul de munca, desfasurarea propriu-zisa si verificarea efectuarii acesteia;
- elaborarea de instructiuni proprii de aparare īmpotriva incendiilor si atributii ale salariatilor la locurile de munca;

- elaborarea:

- planului de evacuare a persoanelor;
- planul de interventie, dupa caz.

Sus ^

Medicina Muncii

- elaborarea dosarului medical
- completarea fisei de aptitudini cu concluzia examenului medical la angajare: apt, apt conditionat, inapt temporar sau inapt pentru locul de munca respectiv.

Sus ^

 

 
© SigurantaMuncii.ro
For comments, suggestions or other information please visit our contact page.


Termeni si conditii >  |  Confidentialitate >